7 maanden! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Wekken - WaarBenJij.nu 7 maanden! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Wekken - WaarBenJij.nu

7 maanden!

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

21 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

7 maanden alweer, wat vliegt de tijd.

Ten eerste was het 6 maanden punt geweldig, ik heb genoten van de 3 weken met jullie in Nederland.

Afgelopen maand veel nieuwe dingen. We zijn met de au pair familie verhuisd naar de flat in Harrow, Zac's school is weer begonnen. Weer aan de bak. Volgende week wordt hij 9, zaterdag naar zijn kinderfeestje :)

Volgende maand trek ik bij Jimmy in en ga ik een baan zoeken, erg veel zin in. De laatste maand als au pair gaat in!

Enn! Ik kom samen met Jimmy van 23 tot 27 oktober naar Nederland. Tickets zijn geboekt, samen met lieve oma onze verjaardag vieren. Ik ben benieuwd of hij de familie-invasie overleeft haha.

Het was een geweldige maand en de volgende wordt nog beter. Ik kan inmiddels mijn blog gaan aanpassen van mijn jaar in Londen naar mijn leven in Londen hihi :) Ik mag daar dan aan toevoegen dat als ik terugkijk op de afgelopen 7 maanden, ik trots ben op wat ik heb bereikt en gelukkig ben in Engeland.

Lieverds, tot in oktober!

Liefs, uit Londen

• 21 September 2014 - 18:36

Anke:

Fijn dat je je zo goed voelt in Engeland. We zullen Jim een warm welkom geven. Lieve groetjes xxx