5 maanden! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Wekken - WaarBenJij.nu 5 maanden! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Wekken - WaarBenJij.nu

5 maanden!

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

28 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

wat een geweldige maand was dit.

De tickets voor de vakantie zijn geboekt! Van 10 tot 30 augustus zit ik in Nederland, dat is maar goed ook want ik heb jullie veel te lang niet gezien. Staan al leuke dingen op de planning. Ik heb er zin in!

Verder gaat het solliciteren ook allemaal goed, krijg al aardig wat telefoontjes en mailtjes terug. Het plan is om in september/oktober te beginnen met werken en een plekje voor mezelf vinden. Tijd voor de volgende stap, al is de familie echt heel lief en heb ik het echt naar mijn zin met ze.

Het is hier nog steeds helemaal naar mijn zin, vooral nu de zomer ook in Engeland is aangekomen en ik de betere kant kan zien dan altijd koud en regen.

Het vrijwilligerswerk is na bijna 3 maanden nog steeds geweldig, leuk en gezellig team, goed doel, personeelskorting en elke maand met zijn allen de pub in:)

Vandaag is mijn National Insurance Number aangekomen, helemaal blij mee dus dat gaan we even vieren.

Ik ben zo verliefd op alle engelse dingen hier, voornamelijk gejat van amerika maar toch, wij hebben het niet in nederland, oreo cornetto's, oreo ben&Jerry's! Elderflower frisdank, jammie, en ik hou nu toch eigenlijk wel van indiaas eten, ze kunnen het hier beter dan de pakken van Knorr... en er gaat niks boven een schotse Whiskey.

Als je toevallig wil dat ik iets voor je meeneem in augustus, geef even een berichtje, mijn koffer is groot genoeg:)

Tot over 2 weken allemaal, Liefs uit Londen ♥

• 29 Juli 2014 - 14:44

Oscar:

Hai lieverd, indiaas eten?, mmmmm, tot gauw!!