3 maanden! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Wekken - WaarBenJij.nu 3 maanden! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Wekken - WaarBenJij.nu

3 maanden!

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

20 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi there Dutchies!

Het is de 20e. Tijd voor mijn 3 maanden blog. Nu zul je denken, ik heb er 1 gemist. Geen paniek, de 2 maanden heb ik overgeslagen aangezien ik toen in Dutchieland was en jullie alle verhalen wel gehoord hebben.

Goed. 3 maanden in Londen, 1 maand bij mijn nieuwe gezin. Gelukkig maar want dit gezin is veel leuker. Voor degenen die het niet helemaal meegrekegen hebben, ik zit bij een ander gezin dan waar ik heen zou gaan, dit gezin zei op het laatste moment kom maar, ze zitten namelijk in Wembley, veel beter dan Oost-Londen, ook lekker dicht bij Jimmy. Helemaal blij mee. Ik post nog foto's van mijn kamer en uitzicht:)
Goed, het gezin. Een alleenstaande moeder met een kind, lekker rustig. Zac is 8 en is al lekker zelfstandig. In tegenstelling tot het vorige gezin maakt hij zijn eigen ontbijt, doucht zelf, heeft ook gelukkig geen loodzware doublebass en we gaan lekker met de bus naar school.
Met de moeder kan ik het ook supergoed vinden, ze is nog jong en gaat ook stappen tot 6 uur s ochtends, geweldig. We zitten vaak samen Eastenders te kijken met een wijntje.

2 weken geleden ben ik begonnen met werken in de British Heart Foundation charity winkel. Ik moest veranderen omdat de Cancer Research bij het vorige gezin in de buurt te ver weg is van hier, wel jammer, het was een erg leuk team en dorp. Maar nu werk ik bij de BHF in Watford, waar het eigenlijk veel beter is, de collega's zijn leuk, het is veel drukker in de winkel en na mijn werk kan ik meteen door naar Jimmy. Ik heb inmiddels zijn ouders ontmoet en ja.. ik heb verkering :)

Verder maak ik eigenlijk niet zoveel mee aangezien ik in een routine zit met werken, sporten enzo. Ga nou niet echt elke dag naar de stad. Ik hoop dat ik binnen een aantal maanden een baan vind en dan ben ik helemaal gesetteld. Dat is de challenge op dit moment. Naar uitzendbureaus en dergelijke.

Ook heb ik sinds gister een soort van katje hier. De kat van de buren kwam op de vlonder van de tuin zitten voor de deur. Ik denk hé hallo, ik heb haar al een paar keer voorbij zien lopen, echt precies Beppie. Dus ik heb haar een beetje melk gegeven, vandaar zat ik haar op te wachten maar nee, geen Beppie2. Morgen misschien weer. Ik zal ook hiervan een foto posten. Ik noem haar dan ook Beppie2

Het gaat nog even duren voor ik jullie kan bezoeken, maar jullie zijn altijd welkom in Londen. Mijn vkantie is gewijzigd en is de eerste 3 weken van augustus geworden als het goed is. Dan heb ik jullie 4 maanden niet gezien!

Dit was het weer, Liefs uit Londen Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn jaar in Londen

Ik ga een jaar als au pair in Londen werken.

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2014

8 maanden

21 September 2014

7 maanden!

28 Juli 2014

5 maanden!

10 Juli 2014

4 maanden ( en een beetje )

20 Mei 2014

3 maanden!
Fabienne

Actief sinds 05 Maart 2014
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 4303

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 Februari 2015

Mijn jaar in Londen

Landen bezocht: