Mijn eerste maand - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Wekken - WaarBenJij.nu Mijn eerste maand - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Wekken - WaarBenJij.nu

Mijn eerste maand

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

20 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag ben ik een maand in Londen, Ongelooflijk. De eerste maand was geweldig. Jullie hebben uiteraard het Verslag over de eerste 2 weken gelezen, toch is er veel gebeurd in de laatste 2 weken.

Vrijdag 7 maart; ik ging met mijn nieuwe vriendin Nicky naar een art gallery waar zij exposeerde. Toffe mensen ontmoet, mooie stukken gezien en Zelfs op het station daar mijn eerste Dutchie ontmoet! Haha geniaal.

Zaterdag naar Watford gegaan, erg gezellig

Zondag was het heel mooi weer en zijn we lekker in een park in de zon gaan liggen en savonds naar de pub quiz!

Verder doordeweeks niet heel bijzonder.

Vrijdag 14 maart weer met Nicky wat gaan drinken, helemaal Los gegaan en iets leuks ontdekt, er is hier een drankje; rum&ginger beer. Ik had het nog nooit gedronken maargoed, je moet toch wat haha. Dus. Ik preorder dat en ik zat gewoonten mango chutney te drinken... Dus ik zei it tastes like mango chutney with benefits (ik was al aardig aan..) dus zij vroegen wat zijn de benefits? Waarop ik zei. Hier zit alcohol in :) haha. Maar het is best wel lekker.

Zaterdag Ben ik weer naar het centrum gegaan. Het was hartstikke mooi weer, Volop zon dus extra genieten van de stad.
Ik ging even op covent garden kijken, veel te druk natuurlijk maar wel heel leuk. Langs de theems gelopen, van het mooie uitzicht genoten, tegenover de london eye lekker gezeten. Daarna naar een heel toffe bar gegaan met uitzicht over heel de stad, waar je lekker op het dakterras kan zitten. Ik begin de mooiste plekjes van Londen te ontdekken:) Dit ga ik vaker doen maar niet op Zaterdag, te veel toeristen en japanners met irritante camera's overal..

Zondag heb ik lekker niks gedaan:)

Maandag 16 maart: er is in het dorpje waar de kids naar school gaan een heel toffe winkel. Ze verkopen daar 2e hands kleding e.d. Voor cancer research. Dit is helemaal mijn ding, ik Koop bij corbels pumps die ik eigenlijk niet nodig heb maarja ik hou van shopped dus Koop ze toch, dan help ik het goede doel ook nog, dus nooit meer schuldig voelen na iets te veel shopped haha.
Ze Zochten nog volunteers dus ik dacht laat ik de gok wagen en solliciteren :)

Dinsdag had het jochie een Play date hier. Heel vaag systeem maar de ouders regelen wanneer 2 kindjes met elkaar gaan spelen. Ik deed dat vroeger gewoon van goh wil je komen spelen, ja oke.... Hier wordt dat een maand van te voren geregeld. En maar zo'n 2 play dates per maand:0 super sneu.
En als je dan toevallig geen vriendjes meer bent, jammer dan. Dan word je dat maar weer ofzo...

Woensdag voor het eerst shortbread gemaakt, yummy!

Vandaag was de beste dag van de week. Ik kreeg het bizarre idea om wat aan dat lijf te gaan doen een paar weken terug. Maar de gym is niet mogelijk doordat ik geen Engelse bankrekening heb, die ik ook niet kan krijgen voorlopig, gezeik.
Dus ik dacht how about huis- tuin- en keuken fitness...
Ja. Dus ik Ben begonnen aan een quat/sit up programma.. En Vandaag voor het eerst hardgelopen. Had niet gedacht dat ik er wat aan zou vinden maar zo kan ik meteen de buurt verkennen:)
Ik zit helemaal vol met lente-energie, nu dat lijf nog en dan ben ik er.

Ook heb ik Vandaag gehoord dat ik volgende week Zaterdag mag beginnen met mijn vrijwilligerswerk!! Whoop whoop!

Morgen heb ik nog geen plannen, maar dat wordt vast weer de pub in gaan:)
Zaterdag Ben ik weer in Watford en zondagavond oppassen.

Lieve lezers, niet getreurd, over 22 dagen Ben ik er alweer!








  • 28 Maart 2014 - 18:25

    Claudia:

    Lieverd! Wat leuk om te lezen allemaal. Vind het super dat je het daar zo naar je zin hebt, maar ik ben stiekem toch wel weer iets blijer als je weer in het gezellige, pittoreske, middeleeuwse Amersfoort bent. Dan gaan we er een gezellige week van maken samen!
    Ons huisje is Fab-proof, en Jane vindt je vast lief, en andersom ook!
    Ik mis je meisje, tot snel! xoxoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn jaar in Londen

Ik ga een jaar als au pair in Londen werken.

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2014

8 maanden

21 September 2014

7 maanden!

28 Juli 2014

5 maanden!

10 Juli 2014

4 maanden ( en een beetje )

20 Mei 2014

3 maanden!
Fabienne

Actief sinds 05 Maart 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 4307

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 Februari 2015

Mijn jaar in Londen

Landen bezocht: